Novell pod DOSEMU

Tomas Holenda student XHOLENDA na feld.cvut.cz
Úterý Červen 17 17:49:15 CEST 1997

> b/ v jadre mam IPX podporu, v dosemu.conf ipxsupport on, takze by
>    teoreticky melo stacit spustit vlm.exe a pojechali.
>    To take funguje, dostanu plnohodnotne NDS pripojeni - ale jenom
>    kdyz spoustim dosemu jako root (vsechno je ok, jenom syslogd
>    vypise nekolikrat na konzolu 'IPX: socket is bound.'). Jako
>    obycejnemu uzivateli mi vlm po spusteni vypise, ze nemuze otevrit
>    IPX sockety (setuid dosemu jsem udelal).

Dobry den,
mel jsem presne ten samy problem (s nekterym z poslednich DOSEMU) a
kamarad mi poradil v menuconfigu pro kompilaci zmenit jednu option,
myslim ze to bylo "run as root mostly". Od te doby to jede bez
problemu.

                                    Bye
                                        Tomas

PS: Nevedel by nekdo cim muze byt zpusobeno, ze po delsi praci na
ctyrkovem Novellu v dosemu to spojeni spadne? Neni to pro neaktivitu,
stava se to i pri kopirovani vetsiho mnozstvi fajlu. NET.CFG je
stejne jako v DOSu, a tam to nepada.