Novell pod DOSEMU

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Červen 17 18:44:30 CEST 1997

On Tue, 17 Jun 1997, Tomas Holenda student wrote:

> PS: Nevedel by nekdo cim muze byt zpusobeno, ze po delsi praci na
> ctyrkovem Novellu v dosemu to spojeni spadne? Neni to pro neaktivitu,
> stava se to i pri kopirovani vetsiho mnozstvi fajlu. NET.CFG je
> stejne jako v DOSu, a tam to nepada.

Tento problem se mi na jednom pocitaci vyskytoval taky, byl tam Novell
3.12. Ani na to nebylo potreba dosemu, stacilo si pomoci ncpmount
primountit novellovsky disk a pak z nej tahat libovolny velky soubor (pres
1 MB). Potom spadlo komplet IPX, muselo se shodit (ipx_interfaces delall)
a znovu nahodit. Zkusil jsem nacpat do kernelu patch lockup-2.0.28.diff z
baliku ncpfs a od te doby to nedela. Ten patch sezenes treba na adrese
ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/pub/linux/net/ipx/ncpfs-2.1.1.tgz, kdyz to
rozbalis tak v adresari patches.

| From source code of Linux kernel: |               Leos Bitto