Xfree 3.3 a cestina

Vaclav Kelar (K101 - 4387) KELAR na fsv.cvut.cz
Středa Červen 18 08:11:39 CEST 1997

On 17 Jun 97 at 22:54, Jan Kasprzak wrote:

> Jaroslav Honsa pise:
> : mam problem s cestinou v Xfree-3.3. Myslel jsem, ze uz to umim
> : nainstalovat, delal jsem to mockrat na drivejsich verzich RedHatu, i
> : Xfree-3.2 mi slo bez problemu. Ale v RH-4.2 s XFree-3.3 jsem nekde
> : prekrocil bludny koren a s vylepsovanim se to stale zhorsuje.
>
>     S 3.2 fungovala ta uprava XKB (cely patch je nekde v archivu
> a URL primo na ten clanek jsem nedavno posilal), ale XFree86 3.3
> to v nezmenene podobe nefunguje.
>
>     Na[ne]stesti jsem si vetsinu svych stroju upgradoval na 3.3,
> [...]

Kombinace XFree86-3.3 + XKB (patch od panu Meduny a Kasprzaka)
mi aspon castecne funguje s nastavenou promennou LANG=cz. Nefunguji
klavesy s carkovanymi samohlaskami (aacute, ...). Tyto znaky vsak lze
bez potizi psat pomoci mrtve klavesy.

Vaclav Kelar