Hlasky v syslog

Radek Andrs radek na indat.space.cz
Středa Červen 18 09:25:07 CEST 1997

> Odesílatel: Pavel JANIK ml. <pjanik na aida.inet.cz>

> Nemas to jeste nahodou na prikazove radce pppd ?
> PJ

Uz to mam

Takze se muselo zadat v ppp/option

-defaultroute

(dulezite bylo to minus, defaultroute je defaultni nastaveni)

Ovsem po tomto zasahu mi pppd cca po 5sec odpojil automaticky
kazdeho kdo se dial-upem pripojil, takze jsem musel zase vratit
zpatky puvodni nastaveni a hlasky v syslog jsou dal.

Krome toho se v syslog objevuje (po nastartovani masiny)
jeste

Jun 18 09:06:20 surf modprobe: Can't locate module ppp0

Avsak vse funguje OK. (bylo to tam uz driv, ale nevsiml jsem si toho).

Diky za ochotu a omlouvam se jestli otravuju s kravinama.

Radek Andrs
radek na indat.space.cz