Hlavicky od sendmailu

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Červen 18 10:03:32 CEST 1997

Dobry den,

mam takovy drobny problem s konfiguraci sendmailu. Mam sit s privatnimi IP
adresami (10.x.x.x), ktera je pres Linux s IP masqueradingem pripojena do
Internetu. Linux slouzi mimo jine jako mailserver se sendmailem 8.8.5.
Nelibi se mi ze kdyz pres nej lide z vnitrni site posilaji maily, pise do
hlavicky toto:

(8.8.5) with SMTP id GAA03141 for <bitto na kolej.mff.cuni.cz>; Wed, 18 Jun
1997 06:30:04 GMT

Proste nechci aby do hlavicek cpal IP adresu pocitace z vnitrni site.
Jistota je jistota. Domenove jmeno tam chci nechat, stejne je lidem v
Internetu na nic (nezjisti z nej IP adresu) a ja muzu kdyby se vyskytly
nejake problemy zjistit z ktereho PC se ten mail poslal.

Naopak chci aby se IP adresa do hlavicky davala pro maily prichazejici
zvenci. Uplne tu hlavicku vyskrtnout nebo naeditovat si tam co chci to
umim. Ale pouze globalne - pro maily dovnir i ven. A ja prave chci pouzit
jinou hlavicku pro maily prichazejici z 10.x.x.x a jinou pro zbytek sveta.
Vite nekdo jak na to? Ja ani po procteni spousty dokumentace ne.

Diky za rady.

| From source code of Linux kernel: |               Leos Bitto