esdi disk

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Středa Červen 18 10:08:55 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Matus Uhlar <uhlar na ccnews.ke.sanet.sk>:
-> horko-tazko som si prekompiloval jadro na PS/2 model 55 (token ring karta,
-> ESDI disk, MCA zbernica) ale ked nabehnem vlastnu root disketu a skusim
-> spustit fdisk /dev/eda, napise cannot open /dev/eda
-> /dev/eda* som vytvoril rucne podla manualov s major 36 ale :(

-> predtym som tam uz mal linux ale prerozdeloval som particie a ten disk mal
-> asi zle informacie o pocte stop... teraz mi nejde fdisk ani DOS ani nic...
-> neporadi mi niekto ?

Problem vyrieseny.

Osobne vobec netusim preco mi masina tak blbo preratava parametre HD, mam
pocit ze mi tak slohla 2 MB co sa na disku 60 prejavi.

jednoducho som spustil diskedit, vynuloval co sa dalo a potom fdisk isiel.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar