sit Novell + W95 + Linux jako router

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 19 13:40:05 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, RADEK VRANA wrote:

> Nazdar
> Potreboval bych poradit od nekoho, kdo ma prakticke zkusenosti
> s vyse uvedenou kombinaci.
> Jde mi o to pouzit Linuxovy stroj pro pripojeni na Inet -
> posta, telnet, www server (mozna).
> Cetl jsem postu, manualy a tak dal, ale chci znat konkretni
> zkusenosti, ktere programy pouzit (co ktery pekneho umi).
> Velmi nerad bych skoncil u metody pokus - OMYL, nebot bych
> pak mohl prijit o flek, resp. by mi Linux zakazali a musel bych
> pouzivat hnusne W95.
>
>                                 Diky
>
>                                                 Radek

Tak tohle bude asi tezke - pokud tomu Linuxu nerozumis, a chtel by ses ho
doucovat az za chodu, asi zkoncis u te metody pokus-omyl a obavam se ze
ten Linux bude mit k bezproblemovosti daleko...

Linux je skvely system, ale je potreba s nim umet zachazet. Mozna jsi
nekde slysel ze Linux je na to co chces perfektni - to je pravda, sam par
takovych konfiguraci spravuji a funguje to skvele, ale k bezproblemovemu
provozu je toho potreba dost vedet. Linux totiz rozhodne neni system ktery
by se dal nainstalovat a bez vetsich znalosti spravce by delal presne co
je potreba.

Omlouvam se pokud tento mail vyznel moc pesimisticky, ale je to muj nazor.

| From source code of Linux kernel: |               Leos Bitto