sit Novell + W95 + Linux jako router

Jan Kebrle - Albion mort na praha.tourweb.cz
Čtvrtek Červen 19 22:01:07 CEST 1997

Ano, souhlasim s uvedenymy poznamkamy, linux je skutecne sqela, vec, take
tyto konfigurace nekde pouzivam, doporucena literatura je vesmes dobra,
ovsem doporucuji v pripade zakoupeni knizky tusim ze se jmenuje "Linux
jako internet server" od Satrapy (ma modry obal a prilozene CD) si
stahnout z internetu nove jadro, protoze toto jadro obsahuje chyby v
konfiguraci a obsluze dvou sitovych karet, a ma i nejake "mensi problemy s
pameti" dale je tam prapodivnym zpusobem udelana distribuce X Windows,
takze ty taky doporucuji radeji preinstalovat z jine distribuce, (asi to
bude tim ze je tato distribuce slozena ze dvou redhatu) V teto distribuci
naleznete vlastne predkonfigurovanej celej linux pro pouziti v internetu
(web, news, samba, mars) takze je relativne bezproblemove ho okamzite
pouzit, knizka je celkem taky dobre udelana, takze je mozne vcelku
pochopit zaklady, ale ma taky par malych much. Konkretne v konfiguraci DNS
(autor varuje pred jistou chybou v psani dns a sam tu chybu tam ma. :))) )
Nazev druhe knizky vam bohuzel nepovim, ale vydalo ji nakladatelstvi kopp
(nazev poslu pripadne zitra) a jsou tam v podstate ty same informace, ale
na mensim poctu stranek a vystizneji popsany. Je spis hlavne zamerena na
konfiguraci a zprovozneni dnska a routovani. Takze se prece jenom tyto dve
knizky vzajemne doplnuji.
Preji prijemne uceni linuxu

	S pozdravem

	Jan Kebrle
| e-mail: mort na dns.terminal.cz  | adresa: Ratborska 141           |
|         mort na praha.tourweb.cz |         Praha 9 - Ujezd nad Lesy|
|         mort na bbs.infima.cz    |         190 00                  |
|         mort na bbs.cez.cz       | telefon: 0602/360790            |

On Thu, 19 Jun 1997, Honza Pazdziora wrote:

> [...]
> [...]
>
> Tohle je v podstate pravda, ale nejaky doporucenivhodny postup, kde
> zacit, bychom snad meli byt schopni najit. Existuji minimalne dve
> knizky (ted si budu trochu vymyslet, navic jsem ani jednu necetl ;-)
[.....]