PINE 3.95

Jan Kebrle - Albion mort na praha.tourweb.cz
Čtvrtek Červen 19 22:06:20 CEST 1997

Linuxu Zdar, mam takovy maly problem.
Vzhledem k tomu, ze jsem linej si instalovat druhej pocitac jenom kvuli
cteni posty, muzete mi nekdo prosim vas porad jak donutim PINE aby mi
standartne signaturu pripojoval az na konec majlu na ktery odpovidam a ne
na horu?
(Hrozne mne stve ze to potom musim cely prepisovat. :((( )

	S pozdravem

	Jan Kebrle
| e-mail: mort na dns.terminal.cz  | adresa: Ratborska 141           |
|         mort na praha.tourweb.cz |         Praha 9 - Ujezd nad Lesy|
|         mort na bbs.infima.cz    |         190 00                  |
|         mort na bbs.cez.cz       | telefon: 0602/360790            |