Co to je??? "DON'T DELETE THIS MESSAGE -- FOLDER INTERNAL DATA" (fwd)

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Červen 19 23:41:10 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Jan Kebrle - Albion wrote:

> Zdravim, dale prilozeny text mi prave vygeneroval sendmail. Muzete mi
> prosim nekdo rict co to znamena? stava se mi to i u ostatnich uzivatelu.

Za to nejspis nemuze sendmail, ale POP3 nebo IMAP server.

Poznamka: na lokalni siti je pro Pine pouzitelnou alternativou k IMAP
namontovat si adresar s foldery pres NFS. Sice od toho v dokumentaci Pine
zrazuji (kvuli problemum se zamykanim), ale v praci mi to funguje bez
problemu (server je Solaris, postu dorucuje procmail).

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz