sit Novell + W95 + Linux jako router

Pátek Červen 20 01:21:47 CEST 1997

> Potreboval bych poradit od nekoho, kdo ma prakticke zkusenosti
> s vyse uvedenou kombinaci.

Routovat pres Linux nejdou bootromky (RPL). Stanice musi videt
primo na NW server (pokud mate disklesy).
Jinak pokud chcete utratit hodne pres 100+ tisic, kupte si NT a
certifikovany HW. Ovsem pak nesmite chtit zadnou specialitu (resp to, na
co neni pudlik). A pripravit se na to, ze budete porad platit a platit za
nove verze XY a YZ programu s vylepsenym ABC a DEF a Push a Aktive ....
A na Linuxu se zase budete ucit, jak projevit svoji individualitu.

> Jde mi o to pouzit Linuxovy stroj pro pripojeni na Inet -
> posta, telnet, www server (mozna).

Pokud oddeluje mistni sit od Interentu, pak je to OK :-)

> Cetl jsem postu, manualy a tak dal, ale chci znat konkretni
> zkusenosti, ktere programy pouzit (co ktery pekneho umi).
> Velmi nerad bych skoncil u metody pokus - OMYL, nebot bych
> pak mohl prijit o flek, resp. by mi Linux zakazali a musel bych
> pouzivat hnusne W95.

No, na pozadani dam adresu jednoho, ktery si sit predelal z NW
na NT a rychle to pak vracel zpatky (po neuspesnem premlouvani na ruzne
veci a nakonec vymekl, kdyz do NT pridal dalsi sitovou kartu). Nebo
druheho, ktereho to ceka, ale zatim tomu neveri :-)

Mne dela Linux vse kolem Internetu (posta, WWW, ftp, DNS, router,
automaticka "okopavani", atd). To je asi rozumne. Mam cca 800
uctu, na Linuxu mam cca 150 kont (tedy na druhem Linuxu). Pravdou je, ze
nejvice pouzivam vi, telnet a Netscape :-). Na vsechno jsou HOWTO & Docs &
man.

Na NW mame konta a domaci adresare. Wokna mame na hrani.

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/