Slackware 3.2 & cestina

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pátek Červen 20 10:50:02 CEST 1997

Dobry den!

	Tak jeste otravuju s tou cestinou v novejsich distribucich. Zjistil
jsem, ze problemy nemam jen sam, ale podarilo se mi rozbehnout cesky
program asWedit, coz mi zatim staci. Ted mam vsak jeste jine problemy.
Zapnul jsem si prepinani klavesnic pomoci obou shiftu a po prepnuti do
US klavesnice mi nechodi klavesy l,v,b. Bude to nejspise nejaka blbost,
ale nevim, kam sahnout. Poradi nekdo?

				Miroslav Lednicky
--