Problem s lp.o (RH 4.2)

Vladimir Myslik xmyslik na sun.felk.cvut.cz
Pátek Červen 20 16:58:24 CEST 1997

>Eduard Vopicka pise:
>:
>: Pred upgrade na RH 4.2 jsem mel v lilo.conf
>:       append="lp=0x378,7,0x278,5,0,0"
>: Po upgrade tohle nefunguje, nejspis proto, ze lp.o je modul?
>:
>        Pokud vam driver pozna obe tiskarny, a jde jen o to, vnutit jim
>rezim interrupt misto polling, muzete to udelat z user space prikazem
>(napriklad) tunelp -i 7 /dev/lp1. Take jsem se setkal s tim, ze pollovana
>tiskarna byla pomalejsi nez irq-rizena. Ale bohuzel jsem se setkal i s
>opacnym
> [...]

Da se stahnout lp.c driver ktery umi s ECP porty vyuzivat ten jejich
buffer a pak to s prerusenim jede mnohem rychleji. Pouzival jsem ho bez
problemu ale nedostatek preruseni me prinutil vratit se k pollingu (:-(
Ale i tak je polling s timhle driverem a ECP porty rychlejsi nez ten
standardni.

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/