SAMBA: nezobrazuje lpq a netiskne z Windows

Vladimir Myslik xmyslik na sun.felk.cvut.cz
Pátek Červen 20 17:12:47 CEST 1997

>Zdravim vespolek.>
>
>Potreboval bych konzultaci od nejakeho Samba-guru. Sdileni disku funguje
>pohode, na tiskarnach jsem se _dokonale_ zaseknul. Zkusebni tisk pres
>smbclienta funguje, ale uz neprevezme vystup lpq (porad tvrdi ze ve
>fronte
>nic neni). V /tmp se mi hromadi miliony cache souboru lpq.*, ktere jsem
>tam poucen manem sice cekal, ale ne tolik a _porad_vice_. Navic tyto
>cache
>obsahuji spravny stav fronty, coz smbclient vesele ignoruje. "printing =
>LPRNG" v smb.conf mam (Slackware 3.2).

> [...]

Zdravim,

nedavno jsem na tema Linux a tisk delal takovou malo praci do skoly. Par
postrehu:

Kdyz nejsou spravne nastavena prava na spool adresari  nebo ten
neexistuje, tak se tam ty tiskove joby nezapisi. Dalsi problem muze byt
ten, ze kdyz se vola nejaky filtr z printcapu nebo ten lpq prikaz tak se
mu predaji spatne parametry a on proste nic neudela, samozrejme ze se to
nezjisti. Mel jsem napriklad problem s tim, ze odeslani tiskoveho jobu
pomoci lpr probehlo ok, pri vypnute tiskarne to bylo v spool adresari ale
jakmile se tiskarna zapnula, nic se nevytisklo a lpq napsal ze ve fronte
nic neni. Problem byl ve filtru, kde se volal gs. Ten skript sezral
vstupni data a chcipnul.

Mozna ze by Vam ta moje prace k necemu byla, i kdyz je to spise jen takove
informativni. Dam to na
ftp://aldebaran.feld.cvut.cz/pub/xmyslik/Linuxtisk.<neco>
no kazdopadne to tam dam jako .tex a .dvi a .ps

zdravim

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/