UPS od APC

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Neděle Červen 22 10:07:27 CEST 1997

On Fri, Jun 20, 1997 at 05:31:54PM +0200, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Nainstaloval jsem si snad dobre apcupsd pro monitorovani back pro ups
> od APC, v readme se sice pise, ze mohou byt problemy, protoze daemon
> se dozvi jen o kritickem stavu baterek a ne o zacatku vypadku, jenze
> mne daemon hlasi vytrvale line: ok battery: ok a do chvile kdy se
> ups vypne nic netusi. Mam redhat 4.1.

Ja mam APC Smart UPS 600, ale v UPS-HOWTO jsem precetl, ze zadne daemony
pro Linux neexistuji (APC pry nechce zpristupnit technicke parametry).

Takze odpoved na vasi otazku nemam, ale mozna nejsem jediny, kdo se zajima
o vami zmineny "apcupsd" pro Linux.  Muzu se tedy zeptat, kde jste ho
splasil?

--
Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159