UPS od APC

Dan Ohnesorg, admin of POWER Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Pátek Červen 20 17:30:22 CEST 1997

Nainstaloval jsem si snad dobre apcupsd pro monitorovani back pro ups
od APC, v readme se sice pise, ze mohou byt problemy, protoze daemon
se dozvi jen o kritickem stavu baterek a ne o zacatku vypadku, jenze
mne daemon hlasi vytrvale line: ok battery: ok a do chvile kdy se
ups vypne nic netusi. Mam redhat 4.1.

Neni tu nahodou nekdo, komu by to chodilo?

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.