Pomoc s rozbehanim PPP k providerovi

Miroslav Dvorak Miroslav.Dvorak.hgf na vsb.cz
Pondělí Červen 23 18:03:04 CEST 1997

Zdravim,
  jelikoz jsem si nechal v miste sveho pusobiste zridit pripojku k
internetu pres mistniho prividera, byl bych vam vdecny, kdybyste mi
poradili, jak nejlepe rozchodit ppp spojeni mezi providerem a mojim
linuxem (SLKWR, 2.0.27), tak abych mel kompletne pristup ke vsem
sluzbam internetu.
situace u providera: po vytoceni telefonniho cisla to zvedne modem a
po zadani uzivatelskeho jmena a hesla musim stisknout Esc (nemam
prava logovat se na jejich server). Pote se uz mohu pouzivat vsechny
sluzby inetu bezproblemu (telnet,ftp,www).

diky za pomoc m.dvorak

http://www.vsb.cz/~p96221
| Miroslav Dvorak - p96221 na vsb.cz  |             |___|
| Fibichova 10      CB RADIO:      |             |   |
| Znojmo            Mirek 1 Znojmo |             |   |
| 669 02            DTMF: 2991     |        /~~~\|   |/~~~\/~~~\
I like it!    What?     I don't know!     | |    |   |    |    |
Mam to rad!    Co?         Nevim!          \|____|___|____|____|
Zeme je placata, deti nosi cap a Windows 95 jsou stabilni system.