Compaq story.

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pondělí Červen 23 22:49:36 CEST 1997

MECIAR,Vladimir wrote:

> U nas mame 4.0 :-(

V tom pripade reseni nejspis neexistuje nebo mozna za dasi penize od 3
firmy resp. viz. WABI.

BTW: V nekterem z casopisu, ktere vysli v posledni dobe je porovnanai
finacni narocnosti na provoz jednotlivych "postovnich zalezitosti".

Oproti sluzbam postavenym na SMTP vychazel Lotus Notes 3x nakladnej a
Exchange dokonce 5x.

Netroufam si ovsem tvrdit do jake miry lze zdarma stejne funkce
realizovat na pr. na Linuxu. Co vy na to ?

S pozdravem
  Petr Snajdr