? RPM ?

Jan Kuřík kurik na reax.cz
Úterý Červen 24 08:21:27 CEST 1997

	Zdravim vsechny,

muze mi tady prosim nekdo trochu objasnit co vsechno se deje nebo nedeje pri instalovani baliku >>*.rpm<< ?
	Pokousel jsem se dodatecne nainslalovat ceske fonty ze Sarah Linuxu. Pri instalaci mi to ohlasilo konflikt s nejaky souborem v manualu, ktery tam vubec nebyl a instalace neprobehla. Kdyz jsem to zkousel znovu, ohlasilo mi to, ze dany >>*.rpm<< je uz naistalovany. Pri pokusu o odinstalovani, mi to vypise, ze dany >>*.rpm<< naistalovany neni.

	Jsem z toho zmaten a potrebne znalosti jsou asi za hranici tech mych :-( .

	Diky
      ____
     / ,. \
     |\__/|