Clipboard v X

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Úterý Červen 24 08:32:00 CEST 1997

Zdravim,

nevite nekdo o programu, ktery by umel pracovat s Clipboardem ?
(Oznaceni mysi mi nevyhovuje, protoze nekdy potrebuju napr. nejaky
text vlozit vicekrat). - vyhovovalo by mi, kdyby to bylo podobne
jako v M$ Windows (i s horkymi klavesami).

Mimochodem, umel by ten program pracovat s vice schrankami ?

Pokud bych chtel naprogramovat svoji podporu schranky(schranek),
da se nekde docist, ktere funkce v kterych knihovnach se maji
modifikovat ? (odkaz na literaturu taky uvitam).

V assembleru toho pod linuxem asi mnoho nenadelam, ze jo ? Bude stacit C ?
Nebo v cem se to vlastne pise ? Kde se da sehnat navod pro psani knihoven ?

Predem dekuji za forwardy, URL a hlavne rady.
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.