UNIX <> LINUX

MECIAR,Vladimir vme na globtel.sk
Čtvrtek Červen 26 11:55:46 CEST 1997

>----------

Iba sa pridam.
Ak niekto chce klikat pod UNIX ma tiez moznost kupit si komercny SW.
Robil som napr. s AutoCAD pod UNIX. Navyse mi to nezmrzlo uprostred
niekolko hodinovej prace ako je to "dobrym" zvikom na nemenovanej
platforme.
Ak vsak niekto chce pisat listy, ci posielat kratke nenarocne faxy, tak
linux ci iny UNIX je skutocne prilis vykonne riesenie (zbytocne).