linux a fat32

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 30 07:44:11 CEST 1997

Zdravim,

jeste nez odpovim na dotaz, chtel bych se pro velky uspech zeptat jeste

jednou: Jak je to se schrankou v X ? (viz nedavny mail se subj. Clipboard v X)

Ted tedy k dotazu:

protoze mi odesel linuxovy disk do vecnych lovist, zkusim po pameti.

> Poradi mi prosim nektery z linuxovych guru kterak primountit fat32
> partisnu?

nejsem guru :-)

> (na siti sem nasel patch, ktery sem aplikoval, ovsem v configu neni
> volba fat32 a pokusy mountit jako vfat a msdos selhaly)
>
>  zdravi M.Hajek

Mne osobne fungoval tento postup:

stahnul jsem si balik dmsdos (napr. z ftp.fi.muni.cz)
pustil jsem scriptik, ktery mi tento balik zakomponoval do jadra
v adresari /usr/src/linux jsem dal "make menuconfig" - zde jsem si
  zapnul podporu nejenom dlouhych jmen, ale i podporu DriveSpace
  (zvladne to vsechny formaty vcetne formatu z MS Plus) - pokud to
  neni zivotne dulezite, nezapinal bych DriveSPACE, protoze se rychlost drasticky
  snizi
nove zkompilovane jadro jsem nainstaloval do LiLo
pak jsem namountoval disky s filesystemem dmsdos (viz man)

A to je vse pratele ....

--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.