linux a fat32

Čtvrtek Červen 26 15:04:44 CEST 1997

On 26 Jun 97 at 11:59, hajoucha wrote:

> Poradi mi prosim nektery z linuxovych guru kterak primountit fat32
> partisnu?
> (na siti sem nasel patch, ktery sem aplikoval, ovsem v configu neni
> volba fat32 a pokusy mountit jako vfat a msdos selhaly)

http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/fat32.html

Najdete si prislusnu patch, postupujte podle navodu.
Pokud chcete pouzivat vfat, fat nebo uvfat (fat32) MUSITE si
pri make config povolit DOS FS nebo tak nejak. Nejlepsi asi je,
vsechno krome UMSDOS (pokud nemate Linux na DOS filesystemu) povolit jako
modul. Kdyz tak poslete /usr/src/linux/.config

Fat32 (uvfat) je vlastne rozsirena vfat (takze pri mountovani pozivate
volbu vfat).

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/