Linux a pnp zvukovka

Vitecek Michal XVITECEK na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Červen 26 16:48:39 CEST 1997

Dobry den :)

 V pocitaci mam PnP zvukovku (Bravo Sound 16P 3D - ma chip optiXXXX),
ktera v dosu emuluje napr. Sound Blastra Pro II. Aby to ale fungovalo,  musim v
dosu spustit takovy program (sndinit), ktery tu zvukovku v danem modu
inicializuje. Problem je, ze se mi nechce skakat do dosu jenom proto, aby
mi v Linuxu pak hrala hudba.
 Sehnal jsem si teda rpm-ko isapnptools, ale kartu se mi nepodarilo
nastavit tak, aby v linuxu fungovala. Pri vypsani souboru vytvoreneho
prikazem isapnpdump, se tak objevila spousta moznych konfiguraci.
Vyzkousel jsem teda vsechny ale nic :(
 Nemate nekdo zkusenosti s isapnptools a PnP zvukovkami ?

  Diky za kazdou radu

    Michal Vitecek   <xvitecek na cs.felk.cvut.cz>