Linux a pnp zvukovka

Stanlk Petr finurad na ova.comp.cz
Pátek Červen 27 10:43:36 CEST 1997

Michal Bencur <bencur na elf.stuba.sk> píše v článku
<33B2BAFE.564D801 na elf.stuba.sk>...

> V podstate mas tieto moznosti:
> 1) stiahni si OSS direver z http://www.4front-tech.com/linux.html
>    - vyhody : je to modul do kernelu (nemusis prekompilovat kernel)
>               podporuje vela kariet, aj PnP
>    - nevyhody:
>               komercny ($20), free verzia sa da stiahnut, ale ide len
>               par dni
> 2) vypni PnP (ak sa to da) a vtedy kompatib. s OPTi930 (viz.dalej)
> 3) ak podporuje WSS tak boot do Dosu a inicializacia
> 4) emulacia SB Pro je shit (len 8bit), takze ak mozes, radsej WSS
> 5) a co ja viem...

> [...]

PNP zvukovku resim velmi jednoduse (SB16 PNP). V DOSu detekuji jak nastavi
PNP BIOS kartu
(I/O, IRQ, DMA8, DMA16 napr. pomoci hry DUKE3D) a jak to zvuci pak staci
tyto hodnoty
dodat do sound configu pri kompilaci jadra a je po problemu s PNP. Myslim
ze je to jednodusi reseni
naz isapnptools.

Mam v PC dve PNP karty a nevidim duvod kdyz PNP BIOS nastavi karty sam
proc je este prestavovat na jine hodnoty jak to delaji M$ WIN95 ???