PLIP

Vladimir Klejch kleo na iris.vszbr.cz
Pátek Červen 27 14:29:15 CEST 1997

On Fri, 27 Jun 1997, Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>  chtel jsem spojit 2 pocitace pres PLIP, ale nejak mi to nejde.
> Problem je jiz v samotnem PLIP modulu. insmod mi tvrdi, ze
> "Initialization of plip failed". Mam RH 4.1, jadro 2.0.27
> Zkosel jsem to jako modul i v napevno jadre a nic :-(
> lp,,network firewalls, IP forwarding/gatewaying samozrejme mam.
> Nevite cim by to mehlo byt ?
>
> S pozdravem
>   Petr Snajdr

Zdravim

V jadre nesmi v tu samou chvili byt lp a plip dohromady. funguje jen to co
natahnes prvni ( u modulu , druhy se nemuze inicializovat, protoze device
je obsazeno druhym modulem ) , a pokud je jedno pevne je kernelu, pak to
druhe nefachci nikdy ...

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.vszbr.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...