PLIP

Vojto A. Zachar zachar na fhpv.umb.sk
Pondělí Červen 30 12:19:44 CEST 1997

Povodny mail writen by: Petr Snajdr

> ne
>
> --
> S pozdravem
>   Petr Snajdr

Nedavno som bezal plip na distribucii RH 4.1 bez vacsich problemov.
Podobnu hlasku mi hadzalo pri aktivnom kerneld a prikaze ifconfig plip0
atd.
Fungovalo ifconfig plip1 atd.
Inac take veci ako firewalls a IP forw/gatewaying som nemal pri
kompilacii zapnute.
Siet mi fungovala normalne (mal som spojene iba dve machiny).

Skusil by som namiesto insmod pouzit modprobe.

	Vojto Albi Zachar