amd a lokalni disky

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Neděle Červen 29 13:47:41 CEST 1997

Dobry den,

doufam ze se neco dozvim i o prazdninach.
Zkousel jsem rozchodit amd (na automaticke montovani disku).
Po procteni docela obsahle dokumentace se mi podarilo ho
zprovoznit na nfs disky. Pak jsem to chtel rozsirit na lokalni
cdrom a zip disky, ale type disku je pouze "ufs". Dalsi type
"program" se mi nepodarilo prinutit k namontovani, nejak jsem
nepochopil, jak to do konfiguraku napsat.

Je tu nekdo, komu to na linuxu (cd, zip) funguje? Mohl by mi poslat
nastaveni amd.conf a spousteci script.

Nejsem si jist, jestli je to vubec principialne mozne, pokud
ne napiste mi o tom, nerad bych  s tim ztracel cas.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe