amd a lokalni disky

Vladimir Klejch kleo na iris.vszbr.cz
Pondělí Červen 30 08:48:42 CEST 1997

On Sun, 29 Jun 1997, Pavel Lisy wrote:

> Dobry den,
>
> doufam ze se neco dozvim i o prazdninach.
> Zkousel jsem rozchodit amd (na automaticke montovani disku).
> Po procteni docela obsahle dokumentace se mi podarilo ho
> zprovoznit na nfs disky. Pak jsem to chtel rozsirit na lokalni
> cdrom a zip disky, ale type disku je pouze "ufs". Dalsi type
> "program" se mi nepodarilo prinutit k namontovani, nejak jsem
> nepochopil, jak to do konfiguraku napsat.
>
> Je tu nekdo, komu to na linuxu (cd, zip) funguje? Mohl by mi poslat
> nastaveni amd.conf a spousteci script.

> [...]

Zdravim
Mozne to je , mam to u sebe doma, ale je pro to patch pro amd pfo podporu
tusim CDROM a MSDOS filesystemu, ale myslim si ze pujde i Zip s jakymkoli
FS . Ten patch se vali na

ftp://ftp.muni.cz/pub/linux/system/network/daemons/amd-upl102.patch.gz

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.vszbr.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...