Nedari se mi stahnou archiv konference

Spatka Petr xspatk00 na dcse.fee.vutbr.cz
Neděle Březen 2 09:59:07 CET 1997

Vazeni pratele,

Protoze nechci otravovat s tim co se tu uz resilo tak jsem se pokousel
stahnou archiv teto konference (dopis na listserv na muni.cz s obsahem: get
linux log9701).
Po nekolika pokusech s ruzne upravovanym obsahem dopisu jsem nic nedostal,
akorat v pripade, ze tam byla nejaka evidentni chyba tak jsem temer
okamzite obdrzel odpoved s hlasenim chyby. Protoze mam limit na dopis neco
pod 50kB tak jsem zkousel experimentovat s rozdelenim souboru pomoci 3.
parametru, ale stale se mi nedari.

Chtel bych se zeptat jestli archiv neni nekde na ftp nebo
co delam spatne.

PS. Predchozi problem (Debian, konzola a cestina) jsem vyresil.
    Dekuji za rady.

Dekuji.
Petr Spatka