Misto na pasce

Vladimir Myslik xmyslik na smrt.cz
Středa Březen 5 12:44:18 CET 1997

In article <199703020804.JAA00620 na brain.acr.cz>, you wrote:
> Dobry den.
>
> Potreboval bych poradit, jak zjistit velikost zbyvajiciho mista na DAT
>pasce, prip. kolik z pasky je jiz zaplneno. K zalohovani pouzivame program
>tar a k previjeni mt asi takhle:
> mt -f /dev/nst0 fsf 33
> tar zcvf /dev/st0 *
>
>                                       Svec Lubomir
>                                    lubos na brain.acr.cz

ja sem si udelal takovy maly skriptik, jmenuje se to pozice. Ukaze to kde na pasce je
hlava( ale kapacitu do konce pasky nelze nijak presne zjistit, protoze pasky jsou jinak dlouhy a
hlavne DAT nahrava jako video.

pozice:

mt -f /dev/nrmt0 tell

cauky

Moje zpatecni adresa bude asi vadna, ignorujte ji. Holt blbej mail....

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik