Programy bez zdrojovych textu

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Pondělí Březen 3 00:30:21 CET 1997

Pavel JANIK ml. wrote:

> Omlouvam se, nemelo to vyznit takhle... Ja se pouze zajimam o vse co je
> nove, zajima mne styl programovani apod. Mne jen nastvalo, ze kdyz jsem
> chtel ziskat data Vaseho slovniku do c'itelne podoby, tak jsem musel pouzit
> dissassembler a ve 12kB binarce hledat, kde testujete jestli toho uz
> uzivatel nema na sve obrazovce nahodou moc.... Myslim, ze kdybyste zverejnil
> zdrojove texty, moc by se nestalo. Jinym pripadem je slinkovani slovniku se
> statickou knihovnou Qt... Myslim, ze (pokud nemate zakoupenu licenci) tak
> porusujete autorsky zakon.

A hele, dalsi takovej co vykrada jinym programy a bude nas poucovat
o autorskych pravech.

Clovece, ze vy jite maso, nepoustite starsi lidi v autobuse sednout
a v nestrezene chvili upijite kamaradum z pullitru?

Pry se kdysi davno rikalo mezi prostym lidem: Darovanemu koni na zuby
nehled....

                  Petr Kristof