Jamy je rozdil mezi PROMISC a ALLMULTI?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 3 11:32:47 CET 1997

Hello, world!

> Vi nekdo, jaky je rozdil mezi parametry ifconfigu PROMISC a ALLMULTI? Me
> se zda ze delaji vlastne to same a nemuzu prijit na rozdil. Ale asi tam
> nejaky bude. Mohl by mi to nekdo vysvetlit? Diky.

   Pokud vim, PROMISC znamena prijimat vsechny packety, at maji ethernetovou
adresu jakoukoliv, zatimco ALLMULTI to povoluje pouze pro multicastove
adresy. Jina vec ovsem je, ze mnohe drivery (resp. ani mnohe karty) vubec
nezvladaji vybirat jen multicasty, takze tyto switche mohou znamenat
to same.

								Martin