Kdo mi pujci CD s Linuxem a co vypalit vlastni CD ?

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Pondělí Březen 3 10:27:12 CET 1997

On Sat, 1 Mar 1997, Michal Ludvig wrote:

> No aby ne, kdyz je z toho vase firma ziva. :->

Tak to je opravdu tresinka na dortu tehle diskuze! Ale pokud naslouchajici
vetsine nevadi verejne planovani piratske distribuce komercniho softwaru,
tak uz neposlu ani byte.

LM

 |     Mgr. Lubor Mrazek    |  E-mail:       mrazek na ipex.cz                 |
 | Internet Product Manager |  Phone & Fax:  +42-38-57594, 57623, 6352370-1 |
 |            IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner          |
 |             Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic           |