Kdo mi pujci CD s Linuxem a co vypalit vlastni CD ?

Pondělí Březen 3 11:44:34 CET 1997

On Mon, 3 Mar 1997, Lubor Mrazek wrote:

> Tak to je opravdu tresinka na dortu tehle diskuze! Ale pokud naslouchajici
> vetsine nevadi verejne planovani piratske distribuce komercniho softwaru,
> tak uz neposlu ani byte.

Verejne planovani trestne cinnosti je urcite lepsi, protoze to setri cas a
energii organu cinnych v trestnem rizeni a tim zprostredkovane i penize
nas, danovych poplatniku. :)

Mne osobne nevadi ani tak, ze se tak deje verejne, jako ze se tak vubec
deje. Sice se da casto diskutovat o tom, jestli dany produkt za ty penize
opravdu stoji, ale krast se proste nema. Treba taky proto, aby se za nas
nemusel pan prezident v cizine stydet.

Navic kradeni softu pro Linux je horsi o to, ze podryva chvalyhodnou
snahu nekterych odvaznych firem udelat z Linuxu platformu, ktera by na
vsech frontach mohla smele celit hegemonii MS Woken.

Omlouvam se, ze tak dlouze mravokarne blabolim, ale nemuzu si pomoct.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)