Kdo mi pujci CD s Linuxem a co vypalit vlastni CD ?

PETR BLAHA Petr.Blaha na vscht.cz
Pondělí Březen 3 15:22:20 CET 1997

Tohle neni verejne planovani  piratske distribuce komercniho softwaru.

> [...]
> deje. Sice se da casto diskutovat o tom, jestli dany produkt za ty penize
> opravdu stoji, ale krast se proste nema. Treba taky proto, aby se za nas
> nemusel pan prezident v cizine stydet.
>
> Navic kradeni softu pro Linux je horsi o to, ze podryva chvalyhodnou
> snahu nekterych odvaznych firem udelat z Linuxu platformu, ktera by na
> vsech frontach mohla smele celit hegemonii MS Woken.
>
> Omlouvam se, ze tak dlouze mravokarne blabolim, ale nemuzu si pomoct.
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

Timhle prispevkem jsem nechtel zbudit takovou diskusi. O warezu pro
Linux jsem chtel rici , ze by se to lokalne pro Ceskou Republiku asi
nevyplatilo. Chtel jsem hlavne rici , ze by mohla existovat
sluzba co vypaluje CD treba z distribuci RedHat Linuxem ( vse legalne )
ztazenou z ftp archivu  a pridat navic par veci jako GIMP a dalsi
soft na ktery maji dobrou licencni politiku. Nevim kolik stoji
RedHat Linux 4.1 a kdo ho prodava ( tipuji cenu tak 900 KC ) .
Vypalit CD vsak stoji 300 , 350 KC a Linux se dostane mezi Lid.
Mnoho lidi ma pristup na internet po modemu , takze ftp instalace
nehrozi CD je drahe a nedostupne z zbyva instalace z HD partisions z
kamosova disku. Posledni variantou jsem pred rokem instaloval SLACK 3.1
a kvuli RedHat 4.1 jsem si vzal pocitac do skoly abych to nainstaloval
ze suniste.mff.cuni.cz  za 45 minut . Na zaver , warezu pro  MS Wokna
je vsude plno a nikdo uz ho nechce.

Cau a doufam ze na mne neposlete BSA , hlavni nastroj Micro$oftu

|  Petr Blaha     student of The Institute of chemical technology  VSCHT |
|                        Petr.Blaha na vscht.cz                             |
|          see my home WWW page  http://users.vscht.cz/~blahap           |