Preklad adresy

4-305.3 Pavel Hroza P.Hroza na sh.cvut.cz
Středa Březen 5 18:39:52 CET 1997

Dne  5 Mar 97 v 16:03, Dan Ohnesorg, admin on power napsal(a):

> Nejak nevim, na co se ptate. Pokud ma posta chodit vsem uzivatelum,
> kteru se daji nejak jednoznacne specifikovat, tak se da pouzit macro
> v sendmailu, ale pokud nemate kontakt na spravce, tak nevim. Jak
> potom editujete /etc/aliases, tam prece take nikdo nesmi. Radovy
> uzivatel smi zalozit jen soubor .forward, ve kterem uvede novou
> adresu. Zakladani takovych souboru se da do jiste miry automatizovat.

Spatne jsem se vyjadril, omlouvam se. Mel jsem na mysli, ze mam v
domene sh.cvut.cz milion kont na ruznych serverech a jeden
mam urceny, ze na nej chci prijimat postu (paya na logout). Posta, ktera
mi chodi na adresy napriklad paya na notorola, nebo P.Hroza na sh.cvut.cz
(kanonicka adresa) mi prijdou na paya na logout. Zajima me, jak se to
dela, aby mi maily na ostatni adresy at uz existujici
(paya na notorola), nebo fiktivni P.Hroza na sh.cvut.cz, chodily na
paya na logout, cele se to rozsypava na klokan.sh.cvut.cz - mistnim
mailserveru s Linuxem. Rad bych vedel, jak si tohle muzu nastavit
napriklad doma. Rady typu "na to existuje hafo maker v sendmailu" mi
moc nepomuzou, protoze nejsem zrovna zkuseny uzivatel, ale proste me
to zajima.
            Dekuji

+     +             Real Name:  OPavel Hroza
 \   O \            Nick Name:  JPaya
  \_/|\_\           E-mail:     KP.Hroza na sh.cvut.cz
     \\                         Paya na logout.sh.cvut.cz
    \/'
      -