Preklad adresy

Michal Choura mc na emlmac.uivt.cas.cz
Středa Březen 5 19:24:51 CET 1997

On Wed, 5 Mar 1997, 4-305.3 Pavel Hroza wrote:

> Spatne jsem se vyjadril, omlouvam se. Mel jsem na mysli, ze mam v
> domene sh.cvut.cz milion kont na ruznych serverech a jeden
> mam urceny, ze na nej chci prijimat postu (paya na logout). Posta, ktera
> mi chodi na adresy napriklad paya na notorola, nebo P.Hroza na sh.cvut.cz
> (kanonicka adresa) mi prijdou na paya na logout. Zajima me, jak se to
> dela, aby mi maily na ostatni adresy at uz existujici
> (paya na notorola), nebo fiktivni P.Hroza na sh.cvut.cz, chodily na
> paya na logout, cele se to rozsypava na klokan.sh.cvut.cz - mistnim
> [...]

Toto se obvykle definuje v MX zaznamech v nameserveru pro patricnou
domenu. Tam lze rici, ze treba vsechna posta smerovana na uzivatele
P.Hroza na sh.cvut.cz (coz je alias, zadny  pocitac sh.cvut.cz patrne
neexistuje) se ma dorucit na adresu paya na logou. Nevim, co myslis tim
"nastavit doma", pokud jde skutecne o postu smerovanou na fyzicky rozdilne
pocitace, nenapada me moznost, jak to delat jinak.

(mc)

|Michal Choura,             e-mail: mc na emlinux.uivt.cas.cz        |
|WWW & Linux                www: http://emlinux.uivt.cas.cz/      |
|Administrator                         EuroMise Center            |