Cekani pri UUCP ....dalsi dotaz

RHS Linux User linux na brno-city.cz
Středa Březen 5 16:59:57 CET 1997

> 	Doba cekani se da nastavit, ale nejsem si zcela jist, jestli to
> jde i v HDB konfiguracnich souborech (ktere pouzivate). Zkuste se podivat
> do info stranky k uucp a pripadne prejit na mnohem citelnejsi Taylor
> format konfiguracnich souboru.

Format konfiguracnich souboru se da nastavit, nebo je jiz pro uctitou
verzi UUCP pevne dan?
Jelikoz ja mam v manu pro UUCP popsany konf. soubory jineho typu nez
pouzivam ( je tam rec o /usr/lib/config ....), tak z nej asi moc
nevyctu. Kdyz jsem zacinal konfiguraci, tak jsem postupoval podle manu
a knizky Internet server od Satrapy (UUCP je taky z distribuce Sarah)
ale vybec to neslo.

Prosim tedy o nejaky navod na zmenu.

Diky
 Honza Skarabela