Cekani pri UUCP ....dalsi dotaz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Březen 9 21:02:36 CET 1997

RHS Linux User pise:
:
: > 	Doba cekani se da nastavit, ale nejsem si zcela jist, jestli to
: > jde i v HDB konfiguracnich souborech (ktere pouzivate). Zkuste se podivat
: > do info stranky k uucp a pripadne prejit na mnohem citelnejsi Taylor
: > format konfiguracnich souboru.
: >
: Format konfiguracnich souboru se da nastavit, nebo je jiz pro uctitou
: verzi UUCP pevne dan?
: Jelikoz ja mam v manu pro UUCP popsany konf. soubory jineho typu nez
: pouzivam ( je tam rec o /usr/lib/config ....), tak z nej asi moc
: nevyctu. Kdyz jsem zacinal konfiguraci, tak jsem postupoval podle manu
: a knizky Internet server od Satrapy (UUCP je taky z distribuce Sarah)
: ale vybec to neslo.
:
	Taylor UUCP (coz je implementace, ktera je pouzita ve vsech Linuxech)
ma moznost byt zkompilovano tak, ze muze pouzivat oba druhy konfiguracnich
souboru. Ve Slackwaru byly adresare hdb_config a taylor_config, do kterych
se ty konfiguraky davaly. Jak je to v RH nevim, protoze pod RH jsem
UUCP nepouzival.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]