Debian a čeština

Pavel JANIK ml. Pavel.JANIK na inet.cz
Čtvrtek Březen 6 19:33:46 CET 1997

Milan Zamazal napsal:

> Zdravím všechny uživatele Debianu.
no comment...

> Co v Debianu 1.3 nebude:
> - Česká klávesnice pro konzolu (nebo spíše krakorec, jak mne poučil PH
>   Myslím, že by se do kbd měla přidat jednak standardní česká
>   klávesnice a jednak nějaká nestandardní.  Co kdo soudí o té
>   z cstools?  Myslím, že tyto klávesnice by měly být zařazeny do
>   balíku kbd a odtud by se pak implicitně dostaly do Debianu.  Udělá
>   v tomto směru někdo něco?

Moje vztahy z Andriesem Brouwerem jsou pomerne dobre, pokusim se mu
"podstrcit" ceske mapy klavesnice a uvidime, co on na to.

> - Česká klávesnice pro Xy.  Opět by to chtělo mít aspoň dvě verze,
>   otázkou je, jaké a kam je pak dát.  Prosadit přímo do XFree?  Nebo
>   přidat do debianovských Xů?  Nebo řešit samostatným packagem?

Ja bych se primlouval primo do XFree, protoze spousta lidi nema na svych
pocitacich nainstalovan debpkg (a to vubec nemluvim o Slackwarech a
podobnych "distribucich").

> or move to Windoze 95 -- its software can do that.
Yeah right, Netscape for WinDos does...

						Pavel JANIK ml.