kompatibilita Linux X - Cyrix 6x86

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pátek Březen 7 10:08:20 CET 1997

Ludek RASEK (xrasek na sun.felk.cvut.cz) wrote:
: Zdravim !
: Mam problem s totalnim tuhnutim pocitace s Cyrix 6x86 100 MHz - P120+.
: System v X-ech uplne vytuhne a pomuze jedine tvrdy reset.
: Zamailujte mi prosim vase zkusenosti s timto procesorem.
: System bez X chodi OK.
: (kerel 2.0.21)
:
:
: 			Dik Ludek

Podla mna to bude niecim inym ako procesorom. Mne sa stalo, ze pocitac s
pentium pro 200, ktory predtym normalne chodil v X, po vymene radica uplne
stuhol, ked som sputil xserver. Pritom bez X-ov fungoval v poriadku. Zistil
som, ze sa nejak navzajom neznasal linear frame buffer gr. karty s novym
radicom.

		 	jano <derfinak na gron.fei.tuke.sk>

--
----- I can't get no satisfaction -----