Matlab pro Xwin

Richard Sputa Richard.Sputa.fei na vsb.cz
Pátek Březen 7 10:57:44 CET 1997

Prohlizenim konfiguracniho souboru fvwm95 jsem zjistil, ze existuje
Matlab pro Xwindows

Proto mam tyto dotazy:

Kde ho mohu sehnat (doufam ze tam budou vsechny potrebne knihovny)
Kde mohu sehnat toolboxy (tak se to aspon jmenuje pod M$-Win Matlab)
Jak moc je to kompatibilni s M$-Win Matlab
    - neda se nic delat ty programy bych chtel vytvaret pod Xwiny, ale
      bezet budou pod M$-Win
Kde mohu sehnat dokumentaci (jsem zacatecnik)
Jak je to s podporou cestiny
Kde mohu sehnat nejakou ucebnici nebo manual k Matlabu v cestine

Pripadne odpovezte na otazky, ktere jsem nepolozil, ale ktere jsou
pro praci s Matlabem pod Xwiny dulezite

Dekuji
                                      !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !