System.map pro novy kernel ?

Jiri Polach sprava na jh-inst.cas.cz
Pondělí Březen 10 14:34:43 CET 1997

Po neuspesnem pokusu nainstalovat si kernel 2.0.23 z Debianovskeho baliku jsem
se rozhodl, ze si kernel zkompiluji a zkonfiguruji sam ze zdrojaku. Ctu
Kernel-HOWTO a Modules-HOWTO, ale nenasel jsem nikde zadnou informaci o
souborech, ktere se zdaji byt na verzi kernelu zavisle a to sice /System.map a
/boot/psdatabase (mam totiz z predchozich instalaci Debian baliku kernelu
nekolik souboru System.map-X.X.X, kde X.X.X je verze a pak symbolicky link
System.map -> System.map-Y.Y.Y, kde Y.Y.Y je aktualni verze; obdobne
/boot/psdatabase).

Kde a jak se tyto soubory tvori ? Vzniknou pri kompilaci kernelu ? Jsou pro
beh Linuxu nutne, nebo jen vhodne (jediny odkaz na System.map jsem totiz nasel
v man klogd a z nej se zdalo, ze jeho nepritomnost neni kriticka) ?

Diky za pomoc.

Jiri Polach