System.map pro novy kernel ?

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Pondělí Březen 10 15:23:54 CET 1997

On Mon, 10 Mar 1997, Jiri Polach wrote:

> Kde a jak se tyto soubory tvori ? Vzniknou pri kompilaci kernelu ? Jsou pro
> beh Linuxu nutne, nebo jen vhodne (jediny odkaz na System.map jsem totiz nasel
> v man klogd a z nej se zdalo, ze jeho nepritomnost neni kriticka) ?

Mi se vytvori vzdy pri prekladu Linuxu (aspon System.map), vzdy jej potom
smazu a linuxu to (zda se) nijak nevadi. Mozna si tam jenom uklada neco
pro preklad - asi konecne slinkovani jadra...
                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |