bug reports pro gcc (g++)?

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 10 18:06:41 CET 1997

Zkousel nekdo oznamovat chybu v gcc (g++)? Podarilo se mi napsat
program v C++, ktery pri kompilaci se zapnutou optimalizaci
shodi prekladac (2.7.2.1, 2.7.2). Prekladac ohlasi unexpected
error a vyzve mne, abych napsal bug report na adresu
bug-g++ na prep.ai.mit.edu   To jsem udelal uz pred dvema mesici
ale zatim mi nejen nikdo neodpovedel, ale ani si ten zdrojak
nikdo nestahl, coz se mi zda trochu divne. Nevite nekdo, na koho
bych se mel obratit (nezmenila se ta adresa?)?

                                     Diky za pomoc,
                                               Michal Kubecek