XKB v XFree86 3.2 (mrtva klavesa)

Vladimir Myslik xmyslik na smrt.cz
Středa Březen 12 06:25:06 CET 1997

In article <33250729.41C6 na utia.cas.cz>, you wrote:

>Dobry den,
>	Pridal bych svoji zkusenost k teto:
>V Netscape 3.01 editoru a predchozich (vsech) verzich nechodi mrtva
>klavesa na SGI IRIX 6.2 ani na 5.3. Takze bych rekl ze to bude systemova
>chyba programu. Jinak ceske fonty pouziva spravne.
>
>Na LINUXU mi ceska klavesnice proste nechodi. A to tak ze vubec. Nechodi
>mrtva klavesa, a nechodi leva cat akcentovan7ch pismenek, myslim vsechny
>hackovana pismenka. Nevite kde delam chybu?

Tenhle problem jsem mel kdyz jsem nevymenil libX11.so.6.0 za to co je v cstools
problem je v tom ze 3.2 pouzivaji zase o jedno vyssi minor cislo knihoven, takze
to si clovek s vymenou knihovny moc neskrtne :-((
Zkusil bych tam vrazit to libX11 z cstools a vsechno na to nalinkovat

			Lada

>			Pekny den
>

>--
>
>                                          Ing. Petr Vanicek

>|                               | UTIA AV CR                   |
>|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
>|       6605 2364               | Praha 8                      |
>|fax.:  688 46 77               |                              |
>|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
>|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
> [...]

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik