XKB v XFree86 3.2 (mrtva klavesa)

vanicekp vanicekp na utia.cas.cz
Úterý Březen 11 08:18:01 CET 1997

Michal Kubecek wrote:

> Nedavno se tu objevil podnet, abychom se pokusili vyrobit jakysi
> prehled, ktere programy zlobi pri pouziti XKB extension v XFree86
> verze 3.2. Protoze se zatim nikdo neozval, predkladam sve zkusenosti.
> Zlobenim rozumim stav, kdy se po stisku mrtve klavesy objevi samostatny
> znak 'hacek' nebo 'carka' a samotne pismeno je pak bez akcentu.
>
> Funguji:
>
>   Emacs (19.34 kompilovan na miste)
>   xterm (z distribuce XFree86 3.2)
>
> Nefunguji:
>
>   Netscape editor (ani input lines v prohlizeci)
>   programy pouzivajici libQt (class QLineEdit)
> [...]
Dobry den,
	Pridal bych svoji zkusenost k teto:
V Netscape 3.01 editoru a predchozich (vsech) verzich nechodi mrtva
klavesa na SGI IRIX 6.2 ani na 5.3. Takze bych rekl ze to bude systemova
chyba programu. Jinak ceske fonty pouziva spravne.

Na LINUXU mi ceska klavesnice proste nechodi. A to tak ze vubec. Nechodi
mrtva klavesa, a nechodi leva cat akcentovan7ch pismenek, myslim vsechny
hackovana pismenka. Nevite kde delam chybu?

			Pekny den

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |