XKB v XFree86 3.2 (mrtva klavesa)

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Úterý Březen 11 11:28:40 CET 1997

    PV: Na LINUXU mi ceska klavesnice proste nechodi. A to tak ze
    PV: vubec. Nechodi mrtva klavesa, a nechodi leva cat akcentovan7ch
    PV: pismenek, myslim vsechny hackovana pismenka. Nevite kde delam
    PV: chybu?

Předpokládám, že jste aplikoval patche Stana Meduny a Yenyi Kasprzaka.

Tento stejný problém jsem měl, když se mi "tiše" neprovedl patch souboru
/usr/X11R6/lib/X11/locale/compose.dir (změna prvního řádku na
`iso8859-2/Compose C').

Nevím jestli nekecám, ale možná by také mohlo být příčinou nenastavení
proměnné `_XKB_CHARSET' nebo její neexportování.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic