TCL lib problem

Matus 'TIEF' Martinak demax na linux.dodo.sk
Čtvrtek Březen 13 08:59:08 CET 1997

On Wed, 12 Mar 1997, Michael Mraka wrote:

> A zkousel jste to slinkovat s knihovnou libdl.so :-)?
Na mna nie tak rychlo :-) Ja o kompilovani a cecku moc neviem.
Kompiluje to script configure s programu satools.
Asi by bolo treba opravit script. Podla mojho skromneho zaciatocnickeho
nazoru bude chyba asi niekde tu :

tclDirs="$TCL/lib $TCL_LIB $TCLPATH/lib"
SAVE_LIBS=$LIBS
tclLibs="tcl7.8 tcl7.7 tcl7.6 tcl7.5 tcl7.4 tcl"
for p in $tclDirs
do
    #
    # Skip standard place.
    #
    if test $p = /usr/lib; then
        continue
    fi
    for lib in $tclLibs
    do
        if test -f $p/lib$lib.a; then
           LIBS="$SAVE_LIBS -L$p"     <-- tu bude jadro problemu
        fi
    done
done

> --mm                                                             Michael Mráka
>                                                      mailto:michael na fi.muni.cz
>                                                 http://www.fi.muni.cz/~michael

bye
tief